dinsdag 16 oktober 2012

Mr. en Mrs. Cute en de kabouters

 Mr. Cute: 'Zouden hieronder ook kabouters zitten?'

PLOP!

'Hallo, wij zijn Mips en Muts!'

'Zouden jullie ons ergens mee willen helpen?'

'Wij zijn onze zak met kastanjes kwijt!'

'Het is onze taak om alle kastanjes over de hele wereld te verspreiden in de herfst!'

'Als we dat niet doen moeten we onze hoed inleveren bij de kabouterkoningin. En zijn we geen kabouters meer!'

'Oh, wat erg! Wij willen jullie wel helpen!'

 Dus zo begint de zoektocht naar de vermiste kastanjezak...

De zak ligt niet in de boom!

Hij ligt ook niet onder de paddenstoel!

Ook niet in de kastanjes!


 Waar kan de kastanjezak nou toch zijn?

Lizzy, heeft hem gevonden!

Missie geslaagd (Bedankt Lizzy!)

2 opmerkingen:

  1. Haha wat grappig dit! Ja ik dacht doe meteen maar een berichtje voordat ik het weer vergeet! Wilde je nou alleen cute op je stempel of de naam helemaal of het koffertje er ook bij?
    Mail me anders maar even, ik heb denk ik jouw adres wel in Grou van het visitekaartje van je moeder? Nou eerst maar languit op de bank of niet? Groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik heb er ook aan gedacht om foto's te maken van grote paddestoelen met kabouters. Jij hebt er zelfs een verhaaltje van gemaakt! Geinig :)

    x

    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen